Jausmas atsijungęs

Maždaug 3 metus susiduriu su sunkia depresija ir anoreksija ir dėl to visada jaučiausi išsekęs ir linksmas, tačiau visai neseniai (per pastaruosius 6 mėnesius) turėjau kitų problemų. Esu tokia pavargusi, kad net vaikščiojimas vargina mano kūną, man svaigsta galva kiekvieną kartą, kai stoviu, jaučiuosi labai nuasmeninta, ausyje skamba keistas skambesys ir be pykčio neturiu daug emocijų. Be to, kurį laiką nebuvau kovojusi su jokiomis ED problemomis ar savęs žalojimu. bet mano priklausomybė nuo narkotikų labai išaugo. Aš net negaliu užmegzti pokalbio, neprarasdamas kelio. migrena yra labai dažna. priaugau 10+ svarų ir man tai net nerūpi, man tikrai niekas nerūpi. lyg viskas būtų svajonė .. mano pažymiai mokykloje smarkiai sumažėjo ir man tai nerūpi (aš esu iš griežto namų laikymo ir visada turėjau gana gerus pažymius .. a ir b), todėl nesuprantu kodėl aš taip jaučiuosi? tarsi mirčiau. mano nemiga darosi vis blogesnė. Aš vėl matau dalykus, bet nebijau, nes tai manęs nebetvarko. Aš bijau, nes nežinau, kas vyksta. Aš esu 16 metų 130 5’3 mergina.


Atsakė Kristina Randle, daktarė, LCSW 2018-05-8

A.

Jūsų simptomai yra susirūpinę. Jūsų kūnas gali neveikti normaliai. Gali būti, kad dėl valgymo sutrikimų jūsų kūnas buvo pažeistas ir jūs patiriate pasekmių.

Jūs taip pat paminėjote priklausomybę nuo narkotikų, bet nenurodėte, kuriuos narkotikus vartojate. Ar turėjote omenyje nelegalius ar receptinius vaistus? Jūsų „priklausomybė nuo narkotikų“ gali prisidėti prie jūsų sveikatos problemų.

Jūs taip pat jaučiatės „labai nuasmenintas“. Nesu tikras, ką norėjote pasakyti šia išraiška. Depersonalizacija yra patirtis, kai jaučiamasi atitrūkęs nuo savo kūno. Kai kurie žmonės apibūdina tai kaip savo pašalinį stebėtoją. Jie jaučiasi atitrūkę nuo savo aplinkos. Nemiga gali prisidėti prie jūsų nuasmeninimo. Kiti galimi pagalbininkai yra jūsų medicininės problemos ir (arba) narkotikų vartojimas.

Būtina atlikti medicininį įvertinimą. Paprašykite tėvų padėti jums kreiptis į gydytoją. Kai atliksite medicininį vertinimą, geriau suprasite, kas gali būti negerai. Prašome pasirūpinti.

Daktarė Kristina Randle